Kariera

U nas liczy się człowiek.

Oferujemy naszym pracownikom ukierunkowane szkolenia i możliwości dalszej edukacji, a także konieczną przestrzeń do rozwoju.

W ten sposób tworzymy w pracy atmosferę łączącą w sobie tolerancję, zrozumienie i ducha pracy zespołowej.

image Emilia Kmita-Kołodziejczyk
Kierownik Działu Handlowego

Emilia Kmita-Kołodziejczyk

 

Stanowisko:  Kierownik Działu Handlowego, Warszawa
Zakres odpowiedzialności: Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i realizowanie strategii sprzedażowych, zarządzanie zespołem.

 

Wywiad z pracownikiem

1. Jak wyglądał rozwój Twojej kariery zawodowej w KÖNIG STAHL? Jakie możliwości zaoferowała Ci firma?

E.K.Moja przygoda z König Stahl trwa już prawie 20 lat i praca nadal daje mi dużo satysfakcji. Dzięki współpracy ze świetnymi fachowcami, udziałowi w licznych projektach i szkoleniach zdobyłam olbrzymie doświadczenie w branży. Obecnie zarządzam Biurem Sprzedaży w Warszawie, a sukces jaki odniosłam opiera się na owocnej współpracy z klientami. Stały, dobry kontakt z klientem to moja kluczowa misja do spełnienia każdego dnia.

2. Co wyróżnia KÖNIG STAHL jako dobrego pracodawcę na rynku pracy?

E.K.König Stahl cały czas się rozwija, inwestuje w nowe usługi, technologie. Inwestuje w ludzi, szczególnie tych zaangażowanych. Mamy komfortowo wyposażone biuro i świetne warunki do pracy. Mamy bardzo dobry zespół, który ściśle ze sobą współpracuje, dzięki czemu powierzane zadanie są  skutecznie realizowane. Zaangażowanie, profesjonalność i pasja pracowników mają duży wpływ na wzmacnianie naszej pozycji na rynku.  Ludzie są życzliwi i pomocni co przekłada się na świetną atmosferę. Cieszę się, że pracuję w tak stabilnej i rozwojowej jednocześnie firmie, co daje poczucie bezpieczeństwa i zadowolenie.

3. Jakie doświadczenia/ wydarzenia w pracy w KÖNIG STAHL  dały Ci szczególną satysfakcję?

E.K.Sprzedaż to moja pasja, dlatego każde zamówienie napędza mnie do dalszego działania. Mam na swoim koncie wiele takich sukcesów, ale szczególnie miło wspominam duże zamówienie na 150 ton stali, które dograłam z klientem podczas jednej rozmowy telefonicznej. Osiągnęłam swój cel, a klient był bardzo zadowolony z szybkiej i sprawnej obsługi. Tak naprawdę cieszy każdy dobrze zrealizowany projekt nawet ten najmniejszy.

image Bartłomiej Petryka
Manager ds Zakupów i Rozwoju Produktów

Bartłomiej Petryka

 

Stanowisko: Manager ds Zakupów i Rozwoju Produktów
Zakres odpowiedzialności: Zarządzanie zakupami dedykowanymi, rozwój kluczowych grup produktowych, szkolenia, zarządzania innymi projektami rozwoju biznesu

 

Wywiad z pracownikiem

1. Jak wyglądał rozwój Twojej kariery zawodowej w KÖNIG STAHL? Jakie możliwości zaoferowała Ci firma?

B.P.Pracę w Grupie KÖNIG rozpocząłem w Wiedniu w 2006 r. tuż po ukończeniu studiów w Austrii. Po kilku latach wróciłem do Polski by wspierać dynamiczną ekspansję Königstahl w ramach Działu Zakupów. Moje zadania zmieniały się wraz z potrzebami firmy, a odpowiedzialność rosła wraz z kolejnymi projektami, które mi powierzano. Szczególną wagę przykładam do rozwoju nowych grup produktowych, serwisu i zakupów dedykowanych, które zapewniają firmie możliwość rozwoju biznesu. Kompetencje zdobyte dzięki długoletniemu wsparciu firmy pozwoliły mi jeszcze bardziej zaangażować się w rozwój organizacji przygotowując programy szkoleniowe dla naszych pracowników i klientów.

2. Co wyróżnia KÖNIG STAHL jako dobrego pracodawcę na rynku pracy?

B.P.Według mnie wielkość i struktura organizacyjna firmy Königstahl łączy ze sobą najlepsze cechy małej firmy i dużej korporacji.

Jej organizacja pozwala na efektywną komunikację, zrozumienie wyzwań i przedstawienie własnych rozwiązań na każdym poziomie organizacyjnym we współpracy ze wszystkimi działami firmy łącznie z Zarządem. Daje możliwość realnego wpływu na rozwój przedsiębiorstwa przez pojedynczego pracownika.

Z drugiej strony jest to na tyle duża i finansowo stabilna firma, że dysponuje środkami pozwalającymi na realizację ciekawych, indywidualnie opracowanych rozwiązań przyczyniających się do rozwoju firmy, nie zapominając przy tym o nagradzaniu pracowników za kreatywność i zaangażowanie. 25 lat dynamicznego rozwoju na rynku polskim przekłada się również na stabilność zatrudnienia i perspektywę rozwoju osobistego.

Austriackie korzenie firmy Königstahl przyczyniają się do zachowania najwyższej kultury środowiska pracy. Działalność Grupy KÖNIG w 17 europejskich krajach daje szansę na współpracę w zespołach międzynarodowych, szukanie rozwiązań i budowanie doświadczenia zawodowego zarówno na poziomie lokalnym jak i globalnym.

3. Jakie doświadczenia/ wydarzenia w pracy w KÖNIG STAHL  dały Ci szczególną satysfakcję?

B.P.Szczególnym osobistym wydarzeniem związanym z pracą w firmie Königstahl była dla mnie możliwość przeniesienia z firmy KÖNIG T.A.G. w Wiedniu do firmy Königstahl w Polsce. Po blisko 23 latach pobytu poza granicami Polski decyzja o powrocie do kraju była nie lada wyzwaniem, ale również szansą, którą postanowiłem wykorzystać i między innymi dzięki wsparciu firmy Königstahl po dziś dzień jej nie żałuję .

Jako największe wyzwanie, z którego osobiście jestem dumny, a które dla firmy okazało się sukcesem, postrzegam rozwój produktu profili gorąco walcowanych. Wprowadziliśmy nowe, wyższe standardy produktowe zwiększając jednocześnie konkurencyjność i udział w rynku firmy Königstahl.

image Łukasz Mrozek
Kierownik Działu Logistyki

Łukasz Mrozek

 

Stanowisko: Kierownik Działu Logistyki
Zakres odpowiedzialności: Zarządzanie realizacją dostaw z magazynu w Mikołowie

 

Wywiad z pracownikiem

1. Jak wyglądał rozwój Twojej kariery zawodowej w KÖNIG STAHL? Jakie możliwości zaoferowała Ci firma?

Ł.M.Pracę w Königstahl zacząłem na stanowisku magazyniera, awansując następnie na Lidera zespołu, a aktualnie odpowiadam za cały Dział Logistyki w Oddziale Południe.

Zdobywanie kolejnych doświadczeń zawodowych, kompetencji i umiejętności było możliwe dzięki wsparciu przełożonych oraz specjalistycznym szkoleniom, które pomagają mi rozwijać się wraz z firmą Königstahl.

2. Co wyróżnia KÖNIG STAHL jako dobrego pracodawcę na rynku pracy?

Ł.M. Königstahl to dobra atmosfera w pracy oraz partnerskie podejście do współpracowników. Nowoczesne wyposażenie magazynu – systemy składowania, suwnice oraz piły taśmowe pozwalają na nabycie nowych umiejętności i doświadczeń.

Praca w Königstahl to codzienne wyzwania pozbawione rutyny, których podjęcie daje poczucie samorealizacji.

3. Jakie doświadczenia/ wydarzenia w pracy w KÖNIG STAHL  dały Ci szczególną satysfakcję?

ł.M.Ważnym sprawdzianem dla mnie i moich współpracowników było wdrożenie nowego systemu informatycznego, podczas którego musieliśmy zachować zdolność do płynnej realizacji zamówień, szczególnie w pierwszym okresie działania. Utrzymaliśmy pełną efektywność pracy pomimo typowych dla takiego procesu niedogodności.

Obserwacja zaangażowania całego zespołu logistyków i magazynierów, które wykraczało poza zwykłe zadania i bez którego sukces projektu byłby mocno zagrożony, przyniosło mi dużo satysfakcji.

Inżynier Wsparcia 

Laserowe Centrum Serwisowe

Mikołów

CO BĘDZIE TWOIM ZADANIEM:

  • współpraca z Klientem w ramach Centrum serwisowego König Stahl
  • doradztwo i wspieranie klientów we wszystkich kwestiach technicznych, od fazy oceny i projektowania po rozpoczęcie produkcji,
  • analiza i wycena zapytań klientów,
  • udzial w negocacjach dotyczących realizacji zapotrzebowania klientów,
  • rozwoj biznesu uslug Centrum Serwisowego König Stahl
  • wizyty u klientów z Dyrektorami Regionalnymi, aby wspólnie tworzyć i realizować nowe projekty klientów,
  • promowanie technologii wycianania laserem 3D

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY:

  • wykształcenie technicznie
  • doświadczenie zawodowe w branży wykorzystującej laserową obróbkę stali
  • biegła znajomość rysunku technicznego
  • znajomość środowiska CAD/CAM
  • techniczne umiejętności analityczne
  • umiejętność połączenia aspektów handlowych z inżynierią
  • koncentracja na kliencie
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • dobrą znajomość pakietu Microsoft Office
  • doświadczenie handlowe w oferowaniu usług technicznych będzie dodatkowym atutem
  • zaangażowanie i determinacja w realizacji celów
  • dobry poziom języka angielskiego.
  • prawo jazdy kategorii „B”
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych

CO MOŻESZ ZYSKAĆ DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU:

  • pracę w stabilnym przedsiębiorstwie,
  • szeroką decyzyjność i samodzielność,
  • pakiet szkoleń
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wysokie wynagrodzenie
  • pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • kartą MultiSport!
  • samochód służbowy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z podaniem numeru referencyjnego INŻYNIER WSPARCIA (CV, list motywacyjny).

Magazynier

Poznań

CO BĘDZIE TWOIM ZADANIEM?

  • Praca w charakterze pracownika fizycznego w magazynie wyrobów hutniczych,
  • Praca w trybie trzyzmianowym, pięciodniowym,
  • Kompletacja dostaw do klientów z wykorzystaniem suwnicy,
  • Załadunek towaru na auta z wykorzystaniem suwnicy
  • Ewidencja obrotu towarowego w systemie ERP,
  • Odpowiedzialność za stan techniczny i sprawność wyposażenia magazynu

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY ?

  • Doświadczenia i uprawnień do obsługi suwnicy z poziomu „0″ – mile widziane.
  • Znajomości produktów z branży wyrobów hutniczych – mile widziana.
  • Znajomości dokumentacji i procedur występujących w obrocie towarowym.
  • Znajomości systemu IMPULS – mile widziana.
  • Komunikatywności, odpowiedzialności, uczciwości, lojalności i zaangażowania
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Silnej motywacji do pracy.

CO MOŻESZ ZYSKAĆ DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU ?

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie oparte o wynagrodzenie zasadnicze plus premię,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji zawodowych;
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia zdrowotnego,
  • Posiłki regeneracyjne,
  • Dodatkowe świąteczne gratyfikacje finansowe,
  • Dodatkową premię lojalnościową,
  • Szkolenia:
    • dot. umiejętności obsługi suwnicy z poziomu „0” w tym nabycie stosownych uprawnień,
    • dot. umiejętności obsługi przecinarki taśmowej,
    • dot. obsługi systemu klasy ERP,
  • Bogaty pakiet usług medycznych,
  • Dofinansowanie do PROGRAMU MULTISPORT

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z podaniem numeru referencyjnego MAGAZYN POZNAŃ (CV, list motywacyjny).

Delete

Delete

Delete

Delete

Dodaj następny plik

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przesłanych za pomocą aplikacji online

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”), przedstawiamy następujące informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:

  1. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest KÖNIG STAHL Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (02-677) przy ul. Cybernetyki 10, tel.: +48 22 549 61 10, adres e-mail: zarzad@koenigstahl.pl.
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@koenigstahl.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane np. Pani/Pana zdjęcie, na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  4. W celu odwołania zgody należy napisać wiadomość na podany wyżej adres mailowy Administratora lub Inspektora Ochrony Danych.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 30 dni po zakończonym procesie rekrutacji.
  6. Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji przez okres 1 roku licząc od momentu przysłania dokumentów aplikacyjnych.
  7. Jeżeli nie wyrazi Pani/Pan zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych w celu przyszłych rekrutacji, a w momencie otrzymania CV, Administrator nie podejmie decyzji o przeprowadzeniu procesu rekrutacyjnego (w tym nie nawiąże z Panią/Panem kontaktu), Pani/Pana dane zostaną niezwłocznie usunięte.
  8. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  9. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  11. Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak dane te są potrzebne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia.
  12. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu oraz nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani do organizacji międzynarodowych.
Oświadczenie zgody:

Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wzięcia udziału w postępowaniach rekrutacyjnych w przyszłości (1 rok), prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez KÖNIG STAHL Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”