Kariera

U nas liczy się człowiek.

Oferujemy naszym pracownikom ukierunkowane szkolenia i możliwości dalszej edukacji, a także konieczną przestrzeń do rozwoju.

W ten sposób tworzymy w pracy atmosferę łączącą w sobie tolerancję, zrozumienie i ducha pracy zespołowej.

Jeśli  potrafisz efektywnie zarządzać zespołem, oceniać i rozwijać jego potencjał, posiadasz wiedzę i doświadczenie z zakresu wyrobów ciągnionych– czekamy na Ciebie!

Kierownik Działu (stal ciągniona)

Miejsce pracy: Mikołów

( w przypadku odpowiedniego kandydata z innego regionu możliwa jest organizacja biura wybranemu kandydatowi w siedzibie firmy w innej lokalizacji )

OPIS STANOWISKA:

  • Codzienna praca z klientem: ofertowanie i negocjacje
  • Aktywne pozyskiwanie Klientów
  • Zarządzanie pracą biura sprzedaży;
  • Coaching podległych pracowników;
  • Rozwijanie kompetencji zespołu sprzedażowego;
  • Rozliczanie planów sprzedażowych oraz kontrola wyników sprzedażowych;
  • Przygotowywanie oraz kontrolowanie budżetu;
  • Przygotowywanie raportów sprzedażowych;
  • Raportowanie do Dyrektora Sprzedaży

WYMAGANIA:

  • biegła znajomość obsługi komputera (MS Word, MS Excel, CRM) przygotowywanie ofert handlowych .
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym;
  • Znajomość rynku wyrobów ciągnionych  w Polsce oraz oświadczenie w sprzedaży B2B (doświadczenie w sprzedaży w branży stalowej/metalowej/wyrobów ciągnionych)-  warunek konieczny
  • Zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
  • Umiejętność analizowania danych sprzedażowych;
  • Samodzielność w działaniu;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu sprzedażowego;
  • Silna orientacja na realizację wyznaczonych celów;
  • wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne i komunikacyjne
  • doświadczenie w pracy na systemach ERP mile widziane,
  • asertywność, odpowiedzialność, uczciwość,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • prawo jazdy kategorii „B”
  • znajomość j. angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY:

  • pracę w stabilnym przedsiębiorstwie,
  • odpowiednie narzędzia pracy; samochód służbowy, laptop, telefon
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • dopłatę do karty MultiSport!
  • Odpowiednie środki ochrony osobistej

Ze względu na aktualną sytuację epidemiczną pierwszy etap procesu rekrutacji będzie się odbywał online  za pośrednictwem telekonferencji .

Ostatni etap procesu rekrutacji ( spotkania z kandydatami wybranymi we wstępnej selekcji ) odbędzie się w zwyczajowo przyjętej  formie konferencji  osobistych ( przy zachowaniu odpowiedniego do sytuacji reżimu sanitarnego: w siedzibie firmy w Mikołowie lub w siedzibie Zarządu firmy w Warszawie).

Wszystkim Kandydatom dziękujemy za zgłoszenia  – skontaktujemy się tylko z  wybranymi kandydatami.

Jeśli  masz doświadczenie w pracy w charakterze handlowca, posiadasz wiedze techniczną, doświadczenie w  zakresie wyrobów ciągnionych – mamy dla Ciebie pracę!

Handlowiec / Doradca Techniczny (stal ciągniona)

Miejsce pracy: Polska

OPIS STANOWISKA:

  • Obsługa klientów oraz budowanie i podtrzymywanie z nimi długofalowych relacji
  • Aktywne poszukiwanie nowych klientów
  • Podróże służbowe na terenie całego kraju
  • Przygotowywanie ofert handlowych
  • Ustalanie warunków finalizacji transakcji

WYMAGANIA:

  • Umiejętność negocjacji i nastawienie na osiąganie celów
  • Łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania trafnych wniosków
  • Umiejętność planowania pracy własnej także w systemie home office
  • Samodyscyplina, uczciwość, solidność, dokładność
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Prawo jazdy kat. „B”
  • Chęć do odbywania licznych podróży służbowych na terenie Polski

OFERUJEMY:

  • Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników
  • Narzędzia adekwatne do powierzonych zadań
  • Miejsce pracy – home office lub jedna z lokalizacji oddziałów firmy (preferowany Mikołów)
  • Możliwości rozwoju osobistego oraz swobodę działania
  • Przyjazną atmosferę i współpracujący zespół
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie karty Multisport

Ze względu na aktualną sytuację epidemiczną pierwszy etap procesu rekrutacji będzie się odbywał online  za pośrednictwem telekonferencji .

Ostatni etap procesu rekrutacji ( spotkania z kandydatami wybranymi we wstępnej selekcji ) odbędzie się w zwyczajowo przyjętej  formie konferencji  osobistych ( przy zachowaniu odpowiedniego do sytuacji reżimu sanitarnego: w siedzibie firmy w Mikołowie lub w siedzibie Zarządu firmy w Warszawie).

Wszystkim Kandydatom dziękujemy za zgłoszenia  – skontaktujemy się tylko z  wybranymi kandydatami.

Magazynier Operator

w Centrum Serwisowym

 

Miejsce pracy: Mikołów

OPIS STANOWISKA:

  • praca fizyczna w systemie trzech zmian,
  • transport i przygotowanie materiałów do procesu obróbki,
  • transport i przygotowanie gotowych elementów do wysyłki,
  • załadunek i rozładunek towarów,
  • ścisła współpraca z operatorami obrabiarek (laser Bystronic, piła taśmowa MEBA) i liderami zespołów,
  • wykonywanie prostych czynności ślusarskich,
  • weryfikacja jakości elementów przed wysyłką do klienta,
  • obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie (po okresie próbnym i przeszkoleniu),

WYMAGANIA:

  • uprawnienia UDT do obsługi suwnic z poziomu „0”,
  • umiejętność czytania rysunku technicznego,
  • doświadczenia w wykonywaniu prostych prac ślusarskich
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej lub dystrybucyjnej,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • mile widziane: doświadczenie w obsłudze obrabiarek CNC,
  • mile widziane: doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi ERP,

CO MOŻESZ ZYSKAĆ DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU:

  • pracę w stabilnym przedsiębiorstwie
  • szkolenie w obsłudze maszyn do obróbki rur i profili w tym laser 3D piły taśmowe CNC,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pakiet prywatnej opieki medycznej
  • dofinansowanie do karty MultiSport

 

 

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

 W związku z rozwojem Centrum Serwisowego poszukujemy osób – w tym studentów kierunków technicznych chcących zdobyć w naszej firmie niezbędne doświadczenie zawodowe, a może nawet stałą pracę na wiele lat – na stanowisko:

Asystent Technologa

Miejsce pracy: Mikołów

OPIS STANOWISKA:

  • sporządzenie wycen w odpowiedzi na zapytania klientów,
  • procedowanie zamówień klientów w systemie ERP,
  • współpraca z podwykonawcami,
  • opracowywanie dokumentacji technicznej,
  • weryfikacja jakości wytworzonych elementów

WYMAGANIA:

  • wykształcenie średnie/wyższe techniczne (także w trakcie studiów)
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej oraz wykonywania rysunku technicznego,
  • znajomość środowiska programów CAD 3D,
  • mile widziana znajomość lub zainteresowanie nowoczesnymi technologiami obróbki metalu,
  • znajomość obsługi pakietu OFFICE szczególnie MS-excel,
  • umiejętność pracy w dynamicznym, kreatywnym zespole,
  • umiejętności analityczne, przywiązywanie uwagi do szczegółów,
  • zaangażowanie i wysoka kultura osobista,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • mile widziana znajomość obsługi programu Inventor,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego

CO MOŻESZ ZYSKAĆ DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU:

  • pracę (lub praktykę zawodową dla studenta ) w stabilnym przedsiębiorstwie – także w niepełnym wymiarze czasu pracy – 1/1 lub ¾ etatu
  • szkolenia w obowiązkach Technologa Centrum Serwisowego,
  • życzliwą opiekę merytoryczną podczas wdrażania w obowiązki służbowe
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – studentom możemy zaoferować elastyczny czas pracy w okresie egzaminów
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pakiet prywatnej opieki medycznej
  • dofinansowanie do karty MultiSport

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

image Emilia Kmita-Kołodziejczyk
Kierownik Działu Handlowego

Emilia Kmita-Kołodziejczyk

 

Stanowisko:  Kierownik Działu Handlowego, Warszawa
Zakres odpowiedzialności: Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i realizowanie strategii sprzedażowych, zarządzanie zespołem.

 

Wywiad z pracownikiem

1. Jak wyglądał rozwój Twojej kariery zawodowej w KÖNIG STAHL? Jakie możliwości zaoferowała Ci firma?

E.K.Moja przygoda z König Stahl trwa już prawie 20 lat i praca nadal daje mi dużo satysfakcji. Dzięki współpracy ze świetnymi fachowcami, udziałowi w licznych projektach i szkoleniach zdobyłam olbrzymie doświadczenie w branży. Obecnie zarządzam Biurem Sprzedaży w Warszawie, a sukces jaki odniosłam opiera się na owocnej współpracy z klientami. Stały, dobry kontakt z klientem to moja kluczowa misja do spełnienia każdego dnia.

2. Co wyróżnia KÖNIG STAHL jako dobrego pracodawcę na rynku pracy?

E.K.König Stahl cały czas się rozwija, inwestuje w nowe usługi, technologie. Inwestuje w ludzi, szczególnie tych zaangażowanych. Mamy komfortowo wyposażone biuro i świetne warunki do pracy. Mamy bardzo dobry zespół, który ściśle ze sobą współpracuje, dzięki czemu powierzane zadanie są  skutecznie realizowane. Zaangażowanie, profesjonalność i pasja pracowników mają duży wpływ na wzmacnianie naszej pozycji na rynku.  Ludzie są życzliwi i pomocni co przekłada się na świetną atmosferę. Cieszę się, że pracuję w tak stabilnej i rozwojowej jednocześnie firmie, co daje poczucie bezpieczeństwa i zadowolenie.

3. Jakie doświadczenia/ wydarzenia w pracy w KÖNIG STAHL  dały Ci szczególną satysfakcję?

E.K.Sprzedaż to moja pasja, dlatego każde zamówienie napędza mnie do dalszego działania. Mam na swoim koncie wiele takich sukcesów, ale szczególnie miło wspominam duże zamówienie na 150 ton stali, które dograłam z klientem podczas jednej rozmowy telefonicznej. Osiągnęłam swój cel, a klient był bardzo zadowolony z szybkiej i sprawnej obsługi. Tak naprawdę cieszy każdy dobrze zrealizowany projekt nawet ten najmniejszy.

image Łukasz Mrozek
Kierownik Działu Logistyki

Łukasz Mrozek

 

Stanowisko: Kierownik Działu Logistyki
Zakres odpowiedzialności: Zarządzanie realizacją dostaw z magazynu w Mikołowie

 

Wywiad z pracownikiem

1. Jak wyglądał rozwój Twojej kariery zawodowej w KÖNIG STAHL? Jakie możliwości zaoferowała Ci firma?

Ł.M.Pracę w Königstahl zacząłem na stanowisku magazyniera, awansując następnie na Lidera zespołu, a aktualnie odpowiadam za cały Dział Logistyki w Oddziale Południe.

Zdobywanie kolejnych doświadczeń zawodowych, kompetencji i umiejętności było możliwe dzięki wsparciu przełożonych oraz specjalistycznym szkoleniom, które pomagają mi rozwijać się wraz z firmą Königstahl.

2. Co wyróżnia KÖNIG STAHL jako dobrego pracodawcę na rynku pracy?

Ł.M. Königstahl to dobra atmosfera w pracy oraz partnerskie podejście do współpracowników. Nowoczesne wyposażenie magazynu – systemy składowania, suwnice oraz piły taśmowe pozwalają na nabycie nowych umiejętności i doświadczeń.

Praca w Königstahl to codzienne wyzwania pozbawione rutyny, których podjęcie daje poczucie samorealizacji.

3. Jakie doświadczenia/ wydarzenia w pracy w KÖNIG STAHL  dały Ci szczególną satysfakcję?

ł.M.Ważnym sprawdzianem dla mnie i moich współpracowników było wdrożenie nowego systemu informatycznego, podczas którego musieliśmy zachować zdolność do płynnej realizacji zamówień, szczególnie w pierwszym okresie działania. Utrzymaliśmy pełną efektywność pracy pomimo typowych dla takiego procesu niedogodności.

Obserwacja zaangażowania całego zespołu logistyków i magazynierów, które wykraczało poza zwykłe zadania i bez którego sukces projektu byłby mocno zagrożony, przyniosło mi dużo satysfakcji.

Delete

Delete

Delete

Delete

Dodaj następny plik

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przesłanych za pomocą aplikacji online

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”), przedstawiamy następujące informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:

  1. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest KÖNIG STAHL Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (02-677) przy ul. Cybernetyki 10, tel.: +48 22 549 61 10, adres e-mail: zarzad@koenigstahl.pl.
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@koenigstahl.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane np. Pani/Pana zdjęcie, na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  4. W celu odwołania zgody należy napisać wiadomość na podany wyżej adres mailowy Administratora lub Inspektora Ochrony Danych.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 30 dni po zakończonym procesie rekrutacji.
  6. Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji przez okres 1 roku licząc od momentu przysłania dokumentów aplikacyjnych.
  7. Jeżeli nie wyrazi Pani/Pan zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych w celu przyszłych rekrutacji, a w momencie otrzymania CV, Administrator nie podejmie decyzji o przeprowadzeniu procesu rekrutacyjnego (w tym nie nawiąże z Panią/Panem kontaktu), Pani/Pana dane zostaną niezwłocznie usunięte.
  8. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  9. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  11. Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak dane te są potrzebne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia.
  12. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu oraz nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani do organizacji międzynarodowych.
Oświadczenie zgody:

Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wzięcia udziału w postępowaniach rekrutacyjnych w przyszłości (1 rok), prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez KÖNIG STAHL Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”