Zamówienia i dostawy

Zamówienia Klientów realizowane są zgodnie z załączonym cyklem dostaw.

Wszystkie zamówienia prosimy wysyłać na dedykowany adres:
zamowieniajansen@koenigstahl.pl

Zamówienia złożone do każdego poniedziałku roboczego do godziny 12:00  realizowane są przez nasz dział obsługi Klienta w kolejnych krokach:

  • Po otrzymaniu zamówienia – generujemy wstępne potwierdzenie z planowanym terminem wysyłki towaru do Klienta.
  • Po otrzymaniu potwierdzenia listy załadunkowej z Jansen AG  ( najpóźniej w czwartek ) przekazujemy informację o ewentualnych brakach oraz przesunięciach terminów.
  • Po odprawie celnej oraz rozładunku w naszym magazynie w Solcu Kujawskim ( następny poniedziałek lub wtorek roboczy ) zamówiony towar wysyłamy zgodnie z potwierdzeniem i cyklem dostaw do poszczególnych regionów.

Jest także możliwości odbioru własnego z naszego magazynu w Solcu Kujawskim. W takim przypadku konieczna jest awizacja odbioru przez Klienta na 2 dni wcześniej.

UWAGA: ZAŁADUNEK ODBYWA SIĘ SUWNICĄ OD GÓRY, BRAK MOŻLIWOŚCI ZAŁADUNKU RĘCZNEGO.

Transport profili do Klienta realizowany jest za pośrednictwem zewnętrznych firm transportowych.
Usługa jest każdorazowo płatna zgodnie ze stałymi opłatami ryczałtowymi, które są zawsze podane w potwierdzeniu zamówienia.
Przy zamówieniu poszczególnych typów profili w pełnych wiązkach stosowany jest rabat logistyczny w wysokości 8%.

Oddzielne przesyłki o małych gabarytach (w kartonach) wysyłane są kurierem na koszt Klienta.

Dokładamy wszelkich starań aby towar dojechał do Państwa odpowiednio opakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniami, załadunek w naszym magazynie jest zawsze dokumentowany. Prosimy jednak, by w obecności kierowcy Klient sprawdzał ilościowo dostawę, tzn. ilość profili / kartonów/opakowań zbiorczych i zgodność z dokumentem WZ.

W przypadku zauważonych uszkodzeń opakowań lub profili, należy niezwłocznie zgłosić to kierowcy.

Sam odbiór jakościowy może się odbyć po rozładunku. W przypadku stwierdzenia braków artykułów w kartonach lub uszkodzeń profili, prosimy niezwłocznie przesłać mailem do działu obsługi klientów Jansen zgłoszenie reklamacyjne. Do zgłoszenia oprócz opisu i numerów katalogowych powinny być załączone zdjęcia reklamowanych elementów.

 

Na wszystkie dostarczone profile i akcesoria systemowe Jansen udzielana jest gwarancja.

W sytuacjach nie opisanych w/w gwarancją Jansen  obowiązują Ogólne Warunki Sprzedaży i Dostaw