W portalu gospodarczym wnp.pl ukazał się właśnie wywiad z Prezesem Sławomirem Brzozowskim na temat kondycji polskiego runku stali oraz wyzwań przed nim stojących – wszystko to z perspektywy 25 lat istnienia firmy w Polsce.
Prezes Brzozowski przypomina, że Königstahl to firma specjalizująca się w kilku segmentach rynku stalowego : od wyrobów hutniczych (rury, profile, pręty ciągnione, stal narzędziowa, specjalistyczne materiały stalowe) po systemy architektoniczne, które w Polsce reprezentuje pod marką Jansen.
25 lat Königstahl to czas permanentnego rozwoju firmy i adaptacja do potrzeb rynku. Dawniej wymogiem była zoptymalizowana logistyka i szybkie dostawy. Königstahl startował z jednym wynajętym magazynem, niedługo po czym wynajęliśmy kilka magazynów regionalnych, aby skrócić czas dowozu materiałów do Klientów. Kilka lat temu świetną decyzją biznesową okazała się dywersyfikacja asortymentu, ponieważ Klienci poszukiwali rozwiązań dopasowanych do rodzaju inwestycji. Königstahl wprowadził do oferty nowe produkty takie jak: profile zamknięte, rury ze szwem i bezszwowe, rury precyzyjne, stal ciągnioną i walcowaną, systemy architektonicznych profili stalowych Jansen. Dziś nacisk jest kładziony na poprawę serwisu i rozwój usług dodanych, jak np. cięcie, obróbka stali oraz zupełnie nowy trend na rynku stali w Polsce czyli digitalizacja rynku stali…… (Rynek stali w Polsce z perspektywy 25 lat )